Thursday, April 14, 2011

muzik bagiku ibarat angin..
ia tidak berbentuk..
membawa berjuta cerita..
dan diolahkan melaluinya..
muzik selalu menyentakku..
membuatku terfikir..
apa,bila dan mengapa..
bersuara lantas menyentuh jiwa...
muzik seringkali menolongku..
meluahkan perasaan..
menyampaikan keinginan..
ahh...!!!
kadangkala aku terfikir..
adakah aku penakut?..
selalu berselindung disebalik semua ini..
kenapa aku tidak lontarkan sahaja??..!!
hah..!!
itu bukan aku..
selagi masih ketat belikatku..
selagi biru mataku..
selagi awan berarak di atasku..
karyaku tidak akan berhenti..
kerna aku baTu..
muzik temanku..
dan ini adalah JALANKU..
biarlah mereka ketawa..
aku tidak hipokrit..
menempuh hidupku..
biar mereka tahu,
blues jiwaku rapsody's dan birues..







0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Ayoun Adha.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.