Sunday, April 3, 2011

aku dah hilang idea nak buat lagu..
tak tau la knp..
kalau dulu mencurah curah je idea aku nak buat semua nie..
maybe mmg aku da hilang ilham kot nak bekarya..
kepala kosong jek..
hati pon kosong..
macam mane tu?
tapi niat aku still kuat nak bekarya..
maybe sbb BZ kot,kerja..
tu yang tak de masa nak buat semua nie..
chill kejap la..
tak payah nak paksa2,biar dia dtg sendiri..
macam yang selalu aku buat..
go with the flow..
maybe aku paksa2 kot ilham aku tu keluar..tu yang tak menjadi tu..
yup!! tu lah sebabnye kenapa aku hilang idea nak bekarya..
idea sentiasa ada sebenarnya..cuma tak boleh dipaksa..
biar dia dtg sendiri..
yang paling penting,
kena ikhlas!! niat kena betol..
baru karya yang dihasilkan tu indah..:))
mulakan dengan bismillah..
akhiri dengan alhamdulillah yee..:))

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Ayoun Adha.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.