Monday, April 18, 2011

hah.. ni namanya BMW.. dia ada 4 tayar,warna hitam!! kereta nie ade bumbung sebenarnya! tapi memandangkan sifatnya yang canggih,bumbung dia boleh bukak bukak!! yee!! boleh bukak2!! apasal?? apasal dia boleh bukak2???? sebab dia adalah BMW!!! yeee!! BMW!!! harga dia adalah 70 tahon gaji aku!!! yeee!! 70 tahon bai!! macam mane tu citer dia?? citer dia bai, kalau tak paham pon kena paham la..BMW nie sungguh unik kerana dapat memikat segala isi alam..dia dapat memecut sehingga 5000 kuasa kuda!!yang bagos tentang BMW nie adalah, sebab dia adalah BMW!! so citer dia skang, aku xde BMW!! hell yeah!!!

10 comments:

Cinderella said...

mana taw satu hari nanti durian runtuh ker??
boleh beli cash =.="

Ayoun Adha said...

haha.. cerita ni ade mmaksud acct.. :p HEHE

Cinderella said...

owh ic...huhu

p[A]n[A]d[0]L© said...

my dream carrr.... ^^

Ayoun Adha said...

same to me babe.. haha

lee4 said...

Pe ko merepek ni...?
Kat ofis ak ad 2 bm mcm ni...
cine pakai...

Hashira Yusoff said...

ala..tak payah la beli kereta cabriolete yg mahal..ada yg murah cthnya Porsche Cabriolet. :)

--> selain daripada hari raya, hari nak exam la orang minta maaf

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.ziarah sini..:)
Sudi2 ziarah blog saya eh^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/
(^____^)

Penulis Bogel said...

fuh...*terkesima

Penulis Bogel said...

salam...
anda dijemput buat review di blog saya...tq...=)

Post a Comment

 

Copyright 2010 Ayoun Adha.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.