Monday, March 7, 2011

salam..potretband,nama tu satu makna yg besar bg aku..dari nama tu lah aku kenal dunia muzik..
alhamdulilllah lah,dari dulu,sampai skrang,potret semakin maju..walaupon da xslalu practice,
tp band mates smua still ade smangat nak bekarya..yg aku nak citer nie,1st gig aku..
dengan potret..masa tu dekat bukit jalil,bandit komuniti punye event..cuak nye tak payah cter la..
panas terik pon aku rasa sejuk je citer dia..hahaha masa nie line up potret,3 org je..
aku,naim,ayen..aku vox gitar,ayen bass,naim drum..1st song kitorang bwk lagu dari nitrus - kamu..
ayen suke benor lagu nie..so kitorng bwk la..lagi pon chording senang..hehehe
korang tgk je la video nie..agak2 nak gelak,gelak je..
aku mmg blur habes time nie..layankan je..hehe


video

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Ayoun Adha.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.